773 594 957
Superior Factory "CUSTOM"
Opět jsme dostali možnost a neomezený badžet ke stavbě "vesmírného" kola.Tentokrát se nebralo jen to nejlepší ze sériových věcí, ale i ty se tunili unikátními částečkami od exkluzivních značek, jako například Hopp, Meti, Extralite apod. Na některé věci jsme čekali věky, ale vyplatilo se. Stavba je dokončena a my se teď s vámi o ni podělíme.
Bylo nebylo, ve dveřích se objevil Milan. Milan je magor do top věcí a každého bajka měl vyladěného do absolutního extrému. Teď se však kolotoč roztočil do ještě větších otáček.
V ruce donesl Supa Factory Team XF, tak aby si nezašpinil gumy. Otevřeli jsme objednávkový sešitek a začli sepisovat požadavaky. Od tohoto dne u nás SUP zůstal dalších pár měsíců.
Už tak luxusně osazený bajk jsme očesali a show začala. Zůstal nám jen rám s tlumičem Rock Shox Sidluxe Ultimate a vidlice Rock Shox Sid Ultimate.
Milan je velký milovník loukotí, takže bylo jasno. Už se nám za poslední roky několik takových párů kol protočilo, takže loukotě Bike Ahead BiTurbo E byla jasná volba.
Sadu jsme nahodili od Sramu XX1 Eagle AXS, kazeta Sram XX1 Eagle rainbow a řetěz taktéž. Kliky Sram XX1 s watmetrem. Jenže... tuto sadu už má dneska kde kdo, ale rozhodně není moc lidí, kteří si ji vytuní karbonovými díly, ramínkem a titanovými šrouby od německé firmy Hopp. Krom toho, že je to hezké, tak jsme ušetřili dalších pár gramů. Tyto karbonové části jsme vyměnili taky u pravé páčky řazení a levé páčky k sedlovce Reverb AXS.
Čím budeme brzdit? XTRka určitě nejsou zlé, ale Hope XCR X2 jsou prostě lepší a aby to nebylo málo, krytky expanzky jsme vyměnili za karbonové, opět od firmy Hopp. Milanův nejoblíbenější materiál je karbon :D, takže kotouče Carbon-Ti s karbonovými unašeči se Milanovi velmi líbily.
Kombinovaný kokpit jsme vybrali taky Bike Ahead, aby nám ladil s koly a nebilo se zbytečně moc značek. Zahodili jsme ohavný Rock Shox lockout, který na řídítkách trčel jako choroš ze stromu a nahradili ho Twistlocem od Rock Shox. Doplnili pak gripy Esi Chunky Classic.
Obutí si vybral Milan sám, a to Michelin Jet XC dopředu i dozadu.
Je nutné zmínit i objímku, která je tenká, až skrz ní prosvítá slunce. Darimo umí! Šroubky do posledního jsou titanové v oil slick provedení. Najdete je v kotoučích, brzdových třmenech, objímce, v brzdových objímkách a kdo ví kde ještě.
Když už pouhé XTR nestačí, tak jsme XTR pedály osadili titanovou osou od firmy METI, tím jsme téměř ztrojnásobili cenu pedálů.